Ympäristönsuojelu

IMO:n ja Yhdysvaltain rannikkovartioston hyväksymänä tyyppinä Alfa Laval PureBallast 3 tarjoaa erinomaista suorituskykyä kaikilla vesillä - sisä- ja murtovesillä ja merillä. Se säästää tilaa uusissa aluksissa ja yksinkertaistaa jälkiasennusta vanhoissa laivastoissa.

Ballast water treatment

IMO revised G8 – the clock is ticking

From 28 October 2020, more stringent IMO rules will apply for type approving ballast water treatment systems. In short, the vast majority of ports will be off limits to any system installed without meeting them. Get the facts and learn why Alfa Laval PureBallast 3 is ready.

G8 October vignette640x360
.

PureBallast-uutiskirje

Pysy ajan tasalla painolastiveden käsittelystä PureBallast-uutiskirjeemme avulla

PureBallast-newsletter-960x480
.

Tieto

Ratkaisumme täyttävät sekä globaalit painolastiveden käsittelyn että US Coast Guardin (USCG) vaatimukset.

BTW complete solution 1248x480

Valmistaudu uuteen lainsäädäntöön

IMO Ballast Water Management (BWM) -yleissopimuksen ratifioinnin jälkeen uudisrakennukset tarvitsevat toimituksen yhteydessä asennetut käsittelyjärjestelmät. 8. syyskuuta 2019 jälkeen nykyiset alukset joutuvat jälkiasennettaviksi.

Laivanvarustajien, joiden täytyy purkaa painolastia Yhdysvaltain vesillä, täytyy harkita vielä useampia seikkoja.

Nyt tekemäsi päätökset ovat elintärkeitä yrityksesi menestyksen kannalta tulevina vuosina.

Johtajuus, jolla on merkitystä

Meillä on tietoa ja resursseja, joiden avulla onnistut noudattamaan BWM-yleissopimusta tai USCG-lainsäädäntöä. Joustava PureBallast 3 -tuotteemme tarjoaa sinulle parhaan ja kustannustehokkaimman järjestelmän tarpeisiisi.

Olemme olleet mukana kehittämässä painolastiveden käsittelyn standardeja, mukaan lukien IMO- ja USCG-tyyppihyväksyntää. Olemme asettaneet yli 1700 PureBallast-järjestelmää, joista yli 600 on jälkiasennuksena, joten tiedät olevasi turvallisissa käsissä.

Sertifikaatit ja hyväksynnät

PureBallast 3 on kaikkien tärkeimpien luokituslaitosten sertifioima. Katso, mitkä.

PureBallast BWT webinar 640x360

Viitteet

Lue menestystarinoita joistakin yli 1700 PureBallast-järjestelmästä, jotka olemme toimittaneet tähän mennessä.

BWT-references-640
.

Etsi järjestelmä

Painovesiratkaisusi on sovelluttava alukseen täydellisesti, jotta se varmistaa sujuvan toiminnan ja ympäristölainsäädännön vaatimusten noudattamisen. Alfa Laval PureBallast 3 antaa mielenrauhan molemmissa asioissa.

Pitkällä aikavälillä kestävä valinta

Painolastiveden käsittelyjärjestelmäsi tulee kestää - ja parantaa jälleenmyyntiarvoa.

Valitse luotettavuus

Varmista, että painolastiveden käsittelyjärjestelmä kestää yhtä pitkään kuin alus, valitsemalla keskeisiä komponentteja, jotka eivät syövy meriolosuhteissa.

UV-reaktori on paineastia, joka voidaan joutua korvaamaan viiden vuoden aikana, jos se on rakennettu 316L-teräksestä. PureBallast 3 -reaktorit on valmistettu superausteniittisesta ruostumattomasta teräksestä, jonka odotetaan kestävän 20 vuotta tai kauemmin.

Se, missä alus voi purjehtia, vaikuttaa potentiaalisiin ostajiin, ja siihen, mitä he ovat valmiita maksamaan. He arvostavat myös tunnustetun toimittajan laitteita, joihin he voivat luottaa ja saada pitkäaikaisen tuen maailmanlaajuisesti.

Täysin turvallinen painolastiveden käsittely

Alfa Laval PureBallast 3 on luotettava valinta. Luotettava tuote, jonka takana on suuri globaali organisaatio. Olemme palvelleet meriteollisuutta jo vuosisadan ajan sitoutuen painolastiveden käsittelyyn ensimmäisenä.

Painolastivesien käsittelyjärjestelmän valitseminen

Lataa 11-kohdan valintaopas, joka auttaa sinua valitsemaan sinulle parhaiten sopivan järjestelmän.

BWT-choosing-960x480

Johtava toimittaja ja järjestelmä

PureBallast on vakiintunein valinta painolastiveden käsittelyssä.

BWT leading 1248x624

Historiallista johtajuutta

Olemme olleet mukana painolastiveden käsittelyssä yli vuosikymmenen ajan, kehittäen teknologiaa. Olemme antaneet biologisen ja teknisen asiantuntemuksen keskeisillä paneeleilla kehittää standardeja ja kouluttaa markkinoita.

PureBallast on kehittynyt yhteistyössä Wallenius Waterin kanssa, ja se on kypsä järjestelmä painolastiveden käsittelyn eturintamassa. Alkuperäinen järjestelmä on otettiin käyttöön 2006 ja se oli ensimmäinen kaupallisesti saatavilla oleva käsittelyratkaisu.

Laajalti myyty ja laajalti luotettu

Yli 1700 PureBallast-järjestelmää on toimitettu ja tilattu. Satoja PureBallast-järjestelmiä on asennettu jälkiasennuksina, ja asennukset on suoritettu maailmanlaajuisesti erilaisilla telakoilla ja alustyypeillä: konttialukset, säiliöalukset, irtolastialukset, offshore-toimitusalukset, laivastoalukset ja paljon muuta.

Kattava tuki kaikkialla maailmassa

Meillä on täydellinen valikoima ratkaisuja uudisrakennuksiin ja jälkiasennuksiin. Laajamittainen tuotanto on valmis vastaamaan tarpeitasi, kun BWM-yleissopimus tulee voimaan.

Telakat ja suunnitteluyritykset saavat käyttöönsä selkeän, perusteellisen dokumentaation ja asiantuntevaa konsultointia. Tarjoamme huippuluokan tukea, mukaan lukien suorituskykysopimukset.

Saat kaiken mitä tarvitset, neuvonnasta osastoihin ja palveluun, kaikkialla maailmassa.

Saadut tilaukset

Olemme saaneet PureBallast-tilauksia eri alustyypeiltä eri puolilta maailmaa.

Alustyypit

    • Ankkurien käsittelyhihnat
    • Irtolastialukset
    • Autojenkuljetusalukset
    • Rannikkoalukset
    • Konttien syöttöalukset
    • Konttialukset
    • Risteilyalukset
    • Porauslaivat
    • Rahtialukset
    • LNG:n kuljetusalukset
    • LPG:n kuljetusalukset
    • Merivoimien alukset
    • Offshore-toimitusalukset
    • Tutkimusalukset
    • Jokialukset
    • RoRo-alukset
    • Sukkulasäiliöalukset
    • Toimitusalukset
    • Säiliöalukset
.

Painolastiveden käsittelylainsäädäntö

Painolastiveden käsittelysäädökset ovat tulossa voimaan. IMO Ballast Water Management (BWM) -yleissopimus on ratifioitu, ja Yhdysvaltain rannikkovartioston (USCG) määräykset ovat jo voimassa. Meillä on tietoa ja vuosikymmenten kokemus, joka auttaa täyttämään alukseesi vaikuttavien säädösten vaatimukset.

BWT legislation 1248x624

Yhdysvaltojen rannikkovartioston painolastiveden purkamiselle asettamat vaatimukset

USCG Ballast Water Discharge Standard on ollut voimassa kesäkuusta 2012 alkaen. Joulukuusta 2013 lähtien kaikkien uusien alusten, jotka haluavat purkaa painolastin Yhdysvaltain vesillä, on noudatettava olemassa olevien alusten vaatimuksia.

Alkuvaiheessa tietyt IMO:n hyväksymät järjestelmät on hyväksytty käytettäviksi Yhdysvaltain vesillä Alternative Management Systems (AMS) -järjestelminä. USCG-tyyppihyväksyttyjen järjestelmien saatavuudesta johtuen IMO-järjestelmille, jotka on asennettu 7. maaliskuuta 2017 jälkeen, ei enää myönnetä AMS-hyväksyntää.

Järjestelmät, joille on haettu USCG-tyyppihyväksyntää, on nykyään testattava käyttämällä CMFDA/FDA-värjäysmenetelmää. Testattavien järjestelmien on oltava pitkälle kehittyneitä. Testit on suoritettava riippumattoman kolmannen osapuolen toimesta. Tämä läpinäkyvyys parantaa testitulosten uskottavuutta.

USCG-testaamiselle asetetaan tarkempia edellytyksiä, ja vaaditaan että toimintaparametreja valvotaan.

Tähän mennessä vain muutamalle painolastivesien käsittelyjärjestelmälle on myönnetty USCG-tyyppihyväksyntä, mukaan lukien PureBallast 3. Jos MPN-testausmenetelmä (Most Probable Number) hyväksytään tulevaisuudessa, joitain AMS-hyväksynnän saaneita järjestelmiä voitaisiin mahdollisesti käyttää jatkossa, koska tämä menetelmä soveltuu paremmin UV-pohjaisille järjestelmille.

IMO:n BWM-yleissopimus

Vuonna 2004 käyttöön otettu BWM-yleissopimus tunnetaan virallisesti kansainvälisenä laivojen painolastivesien ja sedimenttien valvontaa ja hallintaa koskevana yleissopimuksena. Vaikka sopimuksen ratifiointi kesti monta vuotta, sen käyttöönotto käynnisti nykyisten käsittelyjärjestelmien kehityksen.

Sen jälkeen, kun se BWM-yleissopimus syyskuussa 2016, painolastiveden käsittely nousi merkittäväksi ongelmaksi maailmanlaajuisesti. Syyskuun 2017 jälkeen uudet autot edellyttävät tyyppihyväksyttyjä käsittelyjärjestelmiä, kun taas nykyisten alusten on saatava ne jälkiasennettaviksi tarkistetun IMO: n täytäntöönpanoaikataulun mukaisesti. Yhdysvaltain vesillä toimivat alukset, jotka ovat ylittäneet vaatimustenmukaisen määräaikansa, on käsiteltävä painolastivedet BWMS:llä, jos ne puretaan Yhdysvaltain vesillä.

Kun BWM-yleissopimus laadittiin, painolastiveden käsittelyssä tarvittavista ohjausmekanismeista tiedettiin vähemmän. Siksi IMO:n tyyppihyväksyntätodistukset ovat kehittyneet ajan myötä. Vuoden 2014 jälkeiset todistukset sisältävät yksityiskohtaisempaa tietoa järjestelmän toimintarajoituksista, kuten suolapitoisuus, lämpötila ja UV-läpäisevyys. Ennen tätä päivämäärää myönnettyjä todistuksia on tarkasteltava kriittisesti, ja on aina käytettävä todistuksen uusinta versiota.

Kolmantena osapuolena toimivat testilaitokset tulkitsevat nykyään BWM-yleissopimusta yhtenäisesti. Ne pyrkivät varmistamaan suuremman läpinäkyvyyden kaikkia testausmenetelmiä käytettäessä.

Painolastiveden käsittelylainsäädäntö

Kansainvälisen painolastivesiä koskevan (BWM) yleissopimuksen ratifioinnin jälkeen painolastiveden käsittelylainsäädäntö on tullut kiireelliseksi kaikkialla maailmassa ja herättänyt alalla kysymyksiä.

Alfa Laval PureBallast 3 ja IMO:n tarkistetut G8-ohjeet

Seuraavat kysymykset ja vastaukset selittävät Alfa Laval PureBallast 3 -tyyppihyväksynnän vaikutukset tarkistettujen G8-ohjeiden perusteella.

Jälkiasenna PureBallast 3

Kun painolastiveden käsittely jälkiasennetaan, Alfa Laval on valmistautunut teknisiin ja logistisiin haasteisiin huolellisesti.

Räätälöidyt jälkiasennusratkaisut

Useimmissa aluksissa ei ole tilaa painolastiveden käsittelyä varten. PureBallast 3 Compact Flexin kompaktisuus ja joustavuus helpottavat jälkiasennusta.

Jokainen projekti muokataan tarpeitasi vastaavaksi, jopa tarjoamalla budjetointiapua ja rahoitusvaihtoehtoja.

Yhteistyö ja joustavuus

Voimme tehdä yhteistyötä oman suunnittelutoimiston ja valitun telakan kanssa, tai voimme antaa käyttöön verkostomme asiantuntemusta teknisen tuen, 3D-laserskannauksen ja luokituskelpuutukseen saamisen muodossa.

Voimme mukautua jo laadittuun telakointiohjelmaan tai järjestää asennuksen aluksen ollessa merellä. Globaalina organisaationa, jolla on vahva logistiikka, voimme muuttaa projektia, jos kaupankäynnin reitit muuttuvat ennen telakointia. Läsnäolo ja voimavaramme kaikkialla maailmassa takaavat projektin sujumisen ja onnistumisen, vaikka tehtäisiin merkittäviä muutoksia.

Lataa Retrofit-esite

cooperation diagram from retrofit leaflet
.

Käänny puoleemme painolastivesien käsittelyä koskevissa asioissa

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen kohti Alfa Laval PureBallast 3 -järjestelmää? Haluamme tarjota lisätietoja tai tarjouksen omalle tietylle aluksellesi.

Tietosi tallennetaan, ja niitä käsitellään yksityisyys- ja tietosuojakäytäntöjemme mukaisesti.